השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליך בהקדם

צור-קשר

השכרת ציוד לאירועים במרכז

השכרת ציוד לאירועים במרכז

השכרת ציוד לאירועים במרכז

אזור המרכז הוא האזור שמשתרע מרחובות בדרום ועד עמק חפר בצפון. אזור זה כולל כ-2 מיליון תושבים – מה שהופך אותו לאחד האזורים הכי מאוכלסים בארץ. מבחינה סטטיסטית יש לכך משמעות נוספת – כמות האירועים שמתקיימת באזור נחשבת לגדולה בקנה מידה ישראלי (אם לא לגדולה ביותר). בכל רגע נתון מתקיים באזור המרכז אירוע כלשהי:

  • אירועים פרטיים כמו ברית מילה, בר/בת מצווה, חתונה, חנוכת בית, מסיבות יום הולדת וכו'.
  • אירועים עסקיים שונים, למשל השקות של מוצרים חדשים, כנסים, תערוכות, הרמת כוסית לרגל החגים ועוד.

כל האירועים האלו זקוקים לציוד ייעודי החל ממוצרי טקסטיל כמו מפות להשכרה ומפיות, דרך כלי הגשה להשכרה (כוסות, סכו"ם, צלחות וכו') וכלה בריהוט כמו כיסאות, שולחנות ופינות ישיבה. הדרך הטובה ביותר להצטייד בציוד הזה היא באמצעות שירות השכרת ציוד לאירועים במרכז, אבל כמו בכל תחום כדי להבטיח תוצאה איכותית יש לפנות למומחים.

איפה לשכור ציוד לאירועים במרכז?

כדי להבטיח שהציוד המושכר יהיה לא רק איכותי אלא בטיחותי (כדי לא לסכן אתכם או את אורחיכם) – מומלץ לשכור אותו מחברה שמתמחה בתחום השכרת ציוד לאירועים במרכז. רק חברה כזו תאפשר לכם להתאים את הציוד לאירוע הספציפי ולא להיפך, למשל מבחינת קונספט עיצובי, מחיר ועוד.

בנוסף, רק חברה שמתמחה באירועים תספק מעטפת שלמה ומושלמת לאירוע שמבוססת על ידע, ניסיון והרבה תשוקה. המשמעות היא שהאירוע שלכם יהיה בדיוק כמו שדמיינתם ושילב בהצלחה אווירה, עיצוב ואת הטאץ' האישי שלכם. רק שילוב זה מבטיח שהאירוע שלכם לא יישכח אלא יהפוך לזיכרון מתוק, הן בלב שלכם והן בלב של האורחים שלכם.

מומלץ לכן לפנות לחברה מסודרת שבה נעשית חלוקה לפונקציות שונות בתחום האירועים, למשל:

  • מפיקי אירועים – האנשים שאחראים שהאירוע שלכם יהיה כמו שחלמתם ולא פחות מזה
  • אחראי צוותים – האנשים שאחראים על תחום ההובלה של הציוד ועל ההקמה והתפעול של האירוע.
  • מנהלי תפעול – האנשים שמנהלים את האירוע מבחינה לוגיסטית
  • מנהלי פרויקטים – אנשים שאחראים על כל הנדרש מאירועים מורכבים, למשל הופעות של אמנים, ביקור של אח"מים ועוד.
  • נהגים – האנשים שבאחריותם לשנע את הציוד למקום האירוע ולספק לכם את הדרוש בצורה המקצועית ביותר, למשל להבטיח שהציוד לא נפגע או נפגם במהלך הנסיעה.
  • משרד בק-אופיס – המקום שאחראי על כל הפרטים הקטנים והגדולים ושעומד לרשות הלקוחות משלב התכנון ועד הביצוע, למשל ימליץ איזה ציוד לשכור, ינהל את השינוע כדי שיתאים ללוח הזמנים של האירוע ועוד.

וכמובן – יש לפנות לחברה שרואה כל לקוח כבן משפחה ומעניקה לו יחס אישי וחם, מלווה אותו לכל אורך הדרך ורואה את ההצלחה של האירוע שלו כיעד וכמטרה מקצועית. רק פנייה לחברה כזו תבטיח שהלקוחות יהיו מרוצים, שהאירוע שלהם יהיה מוצלח כך שיגשים את כל החלומות.

הצעת המחיר נשלחה בהצלחה.
נציגינו מטפלים בבקשתך.

תודה על פנייתך!