השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליך בהקדם

צור-קשר

טיפים מהמומחים להשכרת ציוד לאירועים

שאלנו את צוות המומחים שלנו מספר שאלות בנוגע להשכרת ציוד לאירועים.

עם נסיון של מעל ל 20 שנה בהשכרת ציוד ובאירועים בפרט.

רצינו לשאול את הצוות הוותיק שלנו, את הדברים החשובים באמת בהשכרת ציוד.

ענף השכרת הציוד רואה פריחה מחודשת בזמן האחרון ורצינו לדעת מה השינוי שאתם רואים בעולם האירועים בהשוואה לעבר?

פעם השכרת הציוד הייתה פשוטה יותר היו מספר סטים מצומצם שלקוח יכל לבחור מהם וזה הספיק גם לנו וגם ללקוח, היום יש הרבה יותר אופציות לקוח יכול ללכת על מבחר צבעים וסוגים, ולהחליט על אווירה מאוד ספציפית שתגשים לו את החזון לאירוע, עם זאת המבחר יצר בלבול רב אצל הלקוחות וקשיים לקחת החלטות כאשר הוא מגיע לבחור ציוד להשכרה.

ברוב המקרים הצוות שלנו מיומן מספיק לעזור ללקוח להרכיב את התמונה המלאה.

אילו דברים משכירים בדרך כלל?

את האמת כמעט הכל ניתן להשכיר היום.

השאלה צריכה להיות מה לא תוכלו להשכיר מאיתנו? כי יש לנו כמעט כל מה שתרצו לקיים כל אירוע בכל מקום.

החל מהשכרת כיסאות לאירועים, השכרת שולחנות, כיסאות בר, שולחנות בר, גסטרונומים, שפינג דיש, מעמד לציור, כלי אוכל להשכרה,

צלחות, סכו"ם, מפיות, מפות, כספת לאירוע, סיר חשמלי למרק, סירים להשכרה, כלי הגשה, שולחן בית קפה, כסא בר לבן, השכרת שולחנות עגולים, השכרת שולחנות מרובעים, כיסאות מיוחדים להשכרה, קערות אמייל, השכרת תנורים קומביסטימר, השכרת מקררים, שמשיות, ובקיצור זה רק על קצה המזלג.

מתי כדאי לסגור ספק השכרת ציוד לאירוע?

אנחנו ממליצים ליצור איתנו קשר כחודשיים לפני האירוע.
אבל גם אם תרצו להשכיר ציוד ברגע האחרון (מה שקורה הרבה) אנחנו נשמח לעזור.
עם זאת במקרה של חתונה שתרצו להשכיר לה ציוד אנו ממליצים להתכונן מראש.
שימו לב שאירועים וחתונות בשטח כמעט תמיד יקרו בתאריכים ספציפיים.
וזה לא נדיר שבתאריכים מיוחדים נגמר לכולם הציוד.

מה הטיפ הכי חשוב למי שמתחיל לתכנן אירוע?

את האמת? אל תביאו את המשפחה שלכם להחלטות החשובות!
לא בקטע רע, זה פשוט תמיד יוצר חיכוכים מיותרים.
עדיף תמיד להגיע ולהתייעץ עם אנשי מקצוע, מפיקים, מנהלי אירועים, חברת הקייטרינג שסגרתם, השף, או כל בעל מקצוע שמבין באירועים.
בסופו של דבר אם כל אלה אינם הצוות שלנו יציע לכם את מגוון האופציות ויעזור לכם לתכנן אירוע לעילא.
אין צורך לבזבז זמן על עוד דעות.

אילו טרנדים שווה לאמץ לאירוע שלי?

אנחנו תמיד עם יד על הדופק בנוגע לטרנדים.
אבל גם תמיד ממליצים לא ללכת עם מה שנכון לאחרים,
אלה להשכיר ציוד שנראה לנו פרקטי, יפה, ומתאים לחזון וללוקיישן שלנו.
אם חייבים אז טרנד אחד שאנחנו מאוד אוהבים זה ציוד אקלקטי עם אופי.
והשילוב של עץ ומתכת תמיד נראה לנו שילוב מנצח.
תוכלו להשכיר מאיתנו תמיד ציוד מעוצב שיתאים לאירוע שלכם ולא פחות חשוב לתקציב שלכם.
איך מחשבים את כמויות הציוד שאנחנו צריכים להשכיר?
שוב פה אנחנו ממליצים להתייעץ עם הקייטרינג שלכם.
אבל כעיקרון אם נסתכל על צלחות כדוגמה
בדרך כלל באירוע של ישיבה סביב שולחן צריך במינימום 5 עד 10אחוז רזרבה.
למסיבת קוקטייל (עמידה ללא שולחן) צריך לפחות להכפיל את במות הצלחות בכמות האורחים.
כוסות במקרה שיש בר צריך לקחת כפול 3 (אדם בממוצע שותה 3 כוסות שתייה מהבר)

אביב אירועים השכרת ציוד לאירועים במרכז

בערים כמו תל אביב, בת ים, חולון, רמת גן, גבעתיים, ראש העין, ראשון לציון, רמלה, לוד, רחובות, נס ציונה, גדרה,
השכרת ציוד לאירוע בירושלים והסביבה בערים בית שמש, מודיעין, מבשרת ציון
השכרת ציוד לאירוע באזור הדרום בערים אשדוד, באר שבע, אשקלון, אופקים, נתיבות, קרית גת, קרית מלאכי, ישובי גדרות, מועצה אזורית באר טוביה, כנות, ניצנים, חוף אשקלון, גאה,

הצעת המחיר נשלחה בהצלחה.
נציגינו מטפלים בבקשתך.

תודה על פנייתך!